zapri
...

Kako v novem letu izboljšati svoje dobro počutje

OPRAVILA
5. 1. 2019

Uspešno smo pristali v novem letu. Zakaj ga ne bi začeli tako, da v svoje življenje vnesemo nekaj novih zdravih navad?  Potrebne niso nobene velike poteze, saj lahko že majhna dejanja znatno izboljšajo vaše dobro počutje. Preverite nekatere ideje v nadaljevanju in izberite tiste, za katere čutite, da so prave za vas.

Za spanec si vzemite polnih osem ur. Za dobro zdravje je spanje tako pomembno kot sta pomembna zdrava prehrana in redna telesna vadba. Raziskave kažejo, da lahko odpovedovanje spancu vodi do podivjanega apetita ter večjega tveganja za srčne bolezni in diabetes tipa 2. Zato si poskusite vzeti priporočenih osem ur spanca, ki ga potrebujete za dobro zdravje, varno življenje in optimalno učinkovitost.

Zavedno jejte. Izklopite televizijo ali računalnik, sedite za mizo z vašim krožnikom ter se osredotočite na hrano. Uživajte v vonju in okusu. Odložite pribor med grižljaji in si resnično vzemite čas za okušanje svojega obroka. Najverjetneje boste pojedli manj ter bili bolj siti in zadovoljni. 

Prebudite se polni zagona in... Zajtrkujte. Zajtrk po nočnem počitku znova spravi v tek metabolizem telesa in vas oskrbi z zadostno energijo za vaše jutro. Ni nujno, da je zelo zapleten. Smuti je odlična izbira. Uporabite lahko svoje najljubše hranilne sestavine: sadje, oreščke, jogurt ali zelenjavo in zaužili boste nasitne vlaknine in beljakovine, za povrh pa še vitamine. Če nimate recepta za najljubši napitek, preskusite recepte za priljubljene smutije in recepte, ki jih je s PowerBlenderjem pripravil chef Bine Volčič..

Začinite svojo prehrano z raznolikostjo. Uporabite recepte, ki vam bodo pomagali izboljšati vaše zdravje in dobro počutje. Občasno si privoščite kozarec rdečega vina ali grižljaj temne čokolade, ki vsebuje vsaj 75 % kakava. Oboje vsebuje antioksidante, ki koristijo vašemu zdravju.

Vzemite si čas za predah. Vsaj enkrat dnevno zaprite svoje oči in se skoncentrirajte na deset dolgih ter globokih vdihov in izdihov. Vdihnite skozi nos, začutite, kako se razširi vaša trebušna prepona, in izdihnite skozi usta. Globoko in zbrano dihanje upočasni srčni utrip ter umiri telo, zato se umiri tudi vaš um in ublažijo učinki stresa. Dodajte tudi 30 minut zmerne telesne dejavnosti vsaj petkrat na teden in presenečeni boste, kako lahko to spremeni vaše življenje.

Pijte več vode, da preprečite zaprtje, dehidracijo in druge povezane bolezni. Ne glede na to, ali pijete ustekleničeno ali filtrirano vodo ali vodo iz pipe, s pitjem boste vaše celice oskrbeli z vodo, iz telesa splaknili strupe in preprečili dehidracijo. 

Vadite hvaležnost vsak dan, da prežamete svoje življenje s prijaznostjo. Z urjenjem v hvaležnosti lahko izboljšate splošno razpoloženje in vaš pogled na življenje. Vsak dan pred spanjem napišite tri stvari, za katere ste hvaležni. Poleg tega se zahvalite za ljudi v vašem življenju, tako da jim poveste, da jih cenite.

Za bolj zdrav življenjski slog - VitaWay Collection

 

Predani smo naravi, zavedamo se obilja, ki nam ga ponuja. Želimo si jesti več nepredelane hrane, dihati boljši zrak in piti čistejšo vodo. Iščemo načine, kako bi to dosegli. 
Male gospodinjske aparate programa Vitaway Collection smo izdelali z namenom, da vam pomagajo živeti zdravo.

Preberite tudi: