Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Gorenje Studio, trgovina na drobno, d.o.o., Brnčičeva ulica 39, 1231 Ljubljana – Črnuče (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Gorenje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja. Spletna trgovina Gorenje je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Gorenje Studio, trgovina na drobno, d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Gorenje.

Gorenje in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine Gorenje s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine Gorenje ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Gorenje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Osebna izkaznica

Naziv: Gorenje Studio, trgovina na drobno, d.o.o
Skrajšan naziv: Gorenje Studio, d.o.o.
Sedež: Ljubljana
Naslov: Ljubljana, Brnčičeva ulica 039, 1231 Ljubljana - Črnuče
E-pošta: gs@gorenje.si
Telefon: (03) 899 1416 Fax: (03) 899 2687
Identifikacijska št. za DDV: SI68079176
Matična številka: 6382533000
Davčna številka: 80227716
SRG: Okrožno sodišče Ljubljana
Osnovni kapital: 307.630,08 EUR
Banke in poslovni računi: Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana: 0292 2025 9953 108 Abanka Vipa d.d., Ljubljana: 0510 0801 3495 117 SKB banka d.d., Ljubljana: 0310 0100 2731 780

Plačilne metode

  1. Kreditna kartica - V Spletni trgovini Gorenje lahko naročeno blago varno plačate s kreditno kartico. Sprejemamo kreditne kartice, ki so izdane v Sloveniji (EuroCard/MasterCard, VISA). Plačnik mora biti oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije, in v primerih, ko prejemnik in plačnik nista ista oseba, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave prek e-pošte ali telefaksa, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni mogoče spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev.
      
  2. Spletna banka - Izbrane proizvode lahko plačate prek mobilnih ali spletnih bank, kot so npr. Klik.
      
  3. Plačilo po predračunu - Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo.
      
  4. Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno, če želite plačilo ob prevzemu naročenega blaga. Ker je pri plačilu ob prevzemu mogoče le plačilo z gotovino, morate biti - ne glede na vrednost naročila - ob prevzemu osebno prisotni. O času dostave vas bomo obvestili po telefonu. Če vam ta način ne ustreza, vas prosimo, da preberete informacije o možnostih plačila s kreditno kartico, prek e-banke in po predračunu.

Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Gorenja, čeprav so že bili dostavljeni kupcu. Če kot način plačila izberete kreditno kartico, se v primeru neuspešne izvedbe plačila iz kateregakoli razloga kupec zavezuje, da v roku 5 dni od prejetega poziva na enega od drugih ponujenih načinov poravna obveznost plačila kupnine naročenih izdelkov. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Gorenje pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki je ob garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo oz. servisni poseg.

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Gorenje in se lahko razlikujejo od cen v Gorenjevih studiih.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov spletna-prodaja@gorenje.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti na naslov:
Gorenje Studio, d.o.o.
Brnčičeva 39
1231 Ljubljana-Črnuče

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v Spletni trgovini Gorenje imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja Gorenja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, vrečke za sesanje itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilna vgradnja aparata,
  • uporaba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi, se lahko obrnete na spletna-prodaja@gorenje.si.

Za vse izdelke blagovne znamke Gorenje iz sklopa velikih gospodinjskih aparatov (pralni stroji, sušilni stroji, hladilniki, zamrzovalniki, pomivalni stroji, nape, kuhalni aparati) velja 5-letna garancija v Sloveniji. Za vse druge izdelke (mali gospodinjski aparati, zabavna elektronika, mikrovalovne pečice, sesalniki) velja dveletna garancija.

Blagovna znamka Körting - Sidex ima v vseh kategorijah 2-letno garancijo.

Garancija za program toplotnih črpalk za sanitarno vodo: velja 2 leti na agregat in 5 let na kotel.

Garancija za program grelnikov vode: velja 2 leti splošne garancije in od 5 do 7 let garancije na kotel (odvisno od modela).

Garancija za program hranilnikov vode: velja 5 let garancije.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje tehničnega navodila
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilna vgradnja aparata pri kuhinjah
  • za razlike v barvnem tonu, teksturi in strukturi lesa, ki so naraven pojav

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na gs@gorenje.si.

Za vse izdelke proizvajalca Gorenje Kuhinje d.o.o, ki so na voljo v spletni trgovini velja 2-letna garancija, razen za vodila in spone Blum, ki imajo 5-letno garancijo. V kuhinje Optimal so vgrajeni aparati Körting-Sidex, ki imajo v vseh kategorijah 2-letno garancijo.

Dodatna storitev levo odpiranje pri hladilno-zamrzovalnih aparatih

Pri nakupu hladilno-zamrzovalnih aparatov v Spletni trgovini Gorenje, ki imajo pri opisu lastnosti možnost levega in desnega odpiranja vrat, je sprememba smeri odpiranja vrat brezplačna. Kupcu v Spletni trgovini Gorenje zagotavljamo brezplačen servisni poseg, s katerim pooblaščeni serviser na aparatu zamenja smer odpiranja. Kupce naprošamo, da nam v tem primeru pošljejo e-pošto na  naslov gs@gorenje.si ali nas pokličejo po telefonu (03) 899 1416.

Dobavni rok

Spletna trgovina Gorenje želi čim bolj ustreči željam vseh kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo brezplačno na vaš naslov na območju Republike Slovenije. Za določitev točne ure dostave vas bo predhodno poklical naš pooblaščeni dostavljavec.

Dostava aparatov poteka le ob delovnih dnevih. Če je izdelek na zalogi, je dobavni rok največ dva delovna dneva od prejetja elektronskega obvestila na vaš e-poštni naslov, da je vaše naročilo odposlano, v nasprotnem primeru pa ustrezno dlje.

Kupljeno blago vam dostavimo brezplačno do kamionsko dostopnega dvorišča. Vnosa blaga v stanovanje in priklopa aparatov ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi kupec na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s kupcem, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Gorenje Studio, d.o.o. je certificiran trgovec s strani bank in ima z banko sklenjeno pogodbeno razmerje. Gorenje Studio, d.o.o. ima prek Telemacha sklenjeno storitev Transact-Eon, ki je vmesnik za varno sprejemanje plačil prek interneta.

S pomočjo sistema Transact-Eon so vzpostavljeni najboljši varnostni ukrepi, zato so zasebni in finančni podatki (številke plačilnih in kreditnih kartic in načini plačevanja) zaščiteni, že ko jih pošiljate prek interneta. Za varnost in kodiranje podatkov prek sistema Transact-EON se uporablja 128bit SSL varnostni protokol podjetja Verisign.

Kupec je sam odgovoren za dostop do svojega sistema in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju Gorenje Studio, d.o.o. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani Spletne trgovine Gorenje, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije.

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, objavljenih na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti spletna-prodaja@gorenje.si ali po klasični pošti na naslov:

Gorenje Studio, d.o.o.
Partizanska 12
3320 Velenje

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.