Gorenje postaja eden največjih partnerjev evropskega rokometa - Gorenje
zapri
...
Torek, 6. junij 2017

Gorenje postaja eden največjih partnerjev evropskega rokometa

Gorenje postaja eden največjih partnerjev evropskega rokometa

Gorenje, eden vodilnih proizvajalcev izdelkov za dom v Evropi, postaja del nove športne zgodbe. S podpisom pogodbe o pokroviteljstvu treh tekmovalnih sezon za VELUX EHF Ligo prvakov in pokroviteljstvom EHF EURO za leti 2018 in 2020  postajamo eden največjih partnerjev evropskega rokometa. Športna pokroviteljstva nedvomno pripomorejo k prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na mednarodnem trgu, doslej pa so temeljila na dveh stebrih: pokroviteljstvu Slovenske nordijske reprezentance ter pokroviteljstvu rokometa - rokometnega kluba Gorenje Velenje ter Rokometne zveze Slovenije. S pokroviteljstvom najbolj kakovostnih rokometnih tekmovanj v svetovnem merilu  pa dodatno krepimo rast prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje v svetu ter tako podpiramo uresničevanje strategije globalne rasti Skupine Gorenje.

Skupina Gorenje je za doseganje ambicioznih ciljev Strateškega načrta 2016-2020 ter zagotavljanje konkurenčnosti v zadnjih dveh letih okrepila vlaganja v razvoj in marketing. Del prizadevanj za okrepitev prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na mednarodnem trgu je tudi novo Gorenjevo rokometno pokroviteljstvo na evropski ravni. Gorenje namreč postaja uradni sponzor dveh zaporednih evropskih rokometnih prvenstev za moške, in sicer leta 2018 na Hrvaškem ter leta 2020 na Norveškem, Švedskem in v Avstriji, hkrati pa tudi uradni sponzor VELUX EHF Lige prvakov vse do konca sezone 2019/20. Gre za najbolj kakovostni rokometni tekmovanji v svetovnem merilu, tako na klubski kot reprezentančni ravni in pri obeh bo Gorenje ne le eden glavnih sponzorjev, temveč tudi ekskluzivni partner na področju ponudnikov izdelkov za dom.

Rokomet je eden od najbolj priljubljenih kolektivnih športov v Evropi. Pri tej dinamični igri z žogo so za zmago potrebni ekipni duh, izkušnje, osredotočenost, kreativnost in jasna strategija. Vse to so tudi ključne lastnosti za uspeh v ambiciozni poslovni strategiji Skupine Gorenje. V najbolj globalnem slovenskem podjetju smo tako izjemno ponosni, da smo z izdelki za dom Gorenje del vsakdana številnih družin na celotni zemeljski obli, s partnerstvom z Evropsko rokometno zvezo pa bomo še povečali zaznavnost in ugled blagovne znamke Gorenje prek celotne stare celine, posebej v Nemčiji, Skandinaviji, na območju Balkana ter srednje in vzhodne Evrope. S strateško načrtovano aktivacijo sponzorstva nameravamo tudi utrditi sodelovanje s poslovnimi partnerji, povečati prodajo na izbranih trgih ter domiselne in tehnološko dovršene izdelke približati širšemu krogu evropskih potrošnikov.

"Z razširitvijo tradicionalnega partnerstva Gorenja v rokometu na pokroviteljstvo pomembnih tekmovanj EHFbomo okrepili prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na naših ključnih trgih, ki so hkrati tudi države, kjer so priljubljenost rokometa ter spremljanje in gledanost lige prvakov in evropskih prvenstev največji,« je dejal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac.  

Blagovna znamka Gorenje z izdelki za dom, ki zagotavljajo praktične, enostavne in uporabniku prijazne rešitve, pomaga olajševati vsakodnevna opravila. S poenostavljanjem življenja (angl. Life Simpified) tako ostaja več časa za užitke, med katere nedvomno sodijo tudi ogledi najboljših tekem evropskega rokometa.