zapri
...
Četrtek, 14. marec 2013

Gorenje najbolj zaupanja vredna blagovna znamka

Gorenje je že sedmo leto zapored prejemnik nagrade Trusted Brand in izbrana blagovna znamka, ki ji slovenski potrošniki v kategoriji gospodinjskih aparatov najbolj zaupajo. Kar 69 odstotkov bralcev revije Reader's Digest, ki podeljuje znak zaupanja Trusted Brand, bi v Sloveniji med gospodinjskimi aparati izbralo Gorenje.

Podeljeni znak zaupanja uvršča Gorenje med najbolj zaupanja vredne slovenske blagovne znamke. Gorenje se potrošnikom zahvaljuje za izkazano zaupanje v njihove izdelke.

Revija Reader's Digest je anketo Trusted Brand med slovenskimi bralci letos izvedla že sedmič zapored. V Sloveniji so letos že tretjič zapored izvedli tudi primerjalno analizo zaupanja v blagovne znamke med 20 enotnimi kategorijami znotraj 12 držav. Skupaj je bilo analiziranih 18.314 odgovorov, od tega 961 slovenskih. Anketiranci so imenovali več kot 79.000 različnih blagovnih znamk, v Sloveniji 6775. Poleg Slovenije so v raziskavi sodelovale še Belgija, Češka, Finska, Francija, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Rusija in Švica. Potrošniki so v anketi navajali spontane navedbe in niso imeli podane izbire blagovnih znamk. Prvo anketo Trusted Brand so pri reviji Reader's Digest izvedli leta 2001.