zapri
...
Petek, 1. oktober 2010, Velenje

V panogi bele tehnike potrošniki najbolj zaupajo Gorenju

V četrtek, 30. septembra, zvečer je v Grand hotelu Union v Ljubljani potekala že četrta gala podelitev nagrad Trusted Brand v Sloveniji. Gorenje je že četrto leto zapored njen absolutni zmagovalec v kategoriji gospodinjskih aparatov. Letos je nagrado prevzel Brane Apat, član uprave Gorenja za divizijo gospodinjskih aparatov.

Gorenje je že četrto leto zapored, odkar poteka raziskava Trusted Brand revije Reader's Digest v Sloveniji, njen absolutni zmagovalec v kategoriji gospodinjskih aparatov.  V letošnji raziskavi je v Sloveniji sodelovalo 1190 anketirancev, od tega jih je 71,2 odstotkov med gospodinjskimi aparati izbralo blagovno znamko Gorenje, kar izkazuje izjemno visoko zaupanje potrošnikov in potrjuje, da je Gorenje vodilna nacionalna blagovna znamka. Gorenje pa je po podatkih neodvisnega dunajskega inštituta European Brand Institute tudi slovenska blagovna znamka z najvišjo vrednostjo. European Brand Institute ocenjuje vrednost blagovne znamke Gorenje na 458 milijonov evrov.

Trusted Brand je ena največjih evropskih raziskav o odnosu potrošnikov do izdelkov in storitev široke potrošnje, ki poteka v 16 državah. Letos so jo izvedli že desetič. V Sloveniji jo izvaja neodvisni inštitut za raziskavo medijev Mediana. Ključni namen raziskave je odkriti katerim blagovnim znamkam evropski potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke po posameznih izdelčnih kategorijah.