zapri
...
Torek, 29. januar 2008, Velenje

Na natečaju "Spedenaj mi sliko!" je prepričal oglas Ne bo vam žal

Na natečaju "Spedenaj mi sliko!" je prepričal oglas Ne bo vam žal
Na spletni strani www.go-design.si se je v sklopu nagradnih natečajev, ki potekajo pod geslom »Spedenaj si vse okoli sebe!«, pravkar zaključil natečaj »Spedenaj mi sliko!«. Natečaj je potekal od 5. novembra 2007 do 16. januarja 2008, sodelujoči pa so poprijeli za kamero ali fotoaparat ter posneli oglas za televizijski sprejemnik znamke Gorenje. Obiskovalci spletne strani so izbrali 10 finalistov, med katerimi je strokovno žirijo najbolj prepričal oglas z naslovom Ne bo vam žal. Avtor oglasa bo prejel glavno nagrado, vrhunski Gorenjev LCD televizor novega rodu, ki za izboljšavo slike uporablja najnaprednejši videoprocesor s tehnologijo Pixellence.

Avtorji oglasov za Gorenjeve plazme so predstavili svojo kreativnost v zabavnih posnetkih, ki so jih uporabniki spletne strani Go!Design lahko pregledovali, jih komentirali ter glasovali za najboljše. Tako so s svojimi glasovi določili deset finalistov, med katerimi je strokovna žirija izbrala tri zmagovalce, ki so prejeli privlačne Gorenjeve nagrade.

Prvo mesto je zasedel oglas z naslovom »Ne bo vam žal«, ki po mnenju žirije vsebuje vse karakteristike dobrega oglasa: duhovit scenarij, odlično režijo, dobro igro in zanimivo scenografijo. Njegova prednost je bila predvsem v tem, da se gledalcu vtisne v spomin in ga tako ne pusti ravnodušnega.

Drugo uvrščeni je oglas z naslovom »Gorenje«, ki je v ospredje postavil dialog med dvema prijateljema. Spot doseže vrhunec, ko gledalec dojame, da je napačno interpretiral pogovor. Igralca sta spontana, razplet nepričakovan, ne manjka pa niti duhovitih vložkov.
Na tretje mesto se je uvrstil oglas »Nova dimenzija«, ki je izjemno estetski, izdelan s prefinjenim občutkom za lepoto. Odlične lastnost Gorenjevega LCD televizorja izpostavi s pomočjo podob iz narave. Gledalec na ta način dobi vpogled v novo vizualno dimenzijo, ki ga omenjena LCD televizija ponuja. 

Prvo uvrščeni bo prejel že omenjeno glavno nagrado, televizor Gorenje LCD 37 VIP 81 BPHD, drugo uvrščeni bo prejel televizor Gorenje LCD 20 S 51, tretje uvrščeni pa DVD predvajalnik Gorenje DVR 2000 X.

Zaradi odličnega odziva – na natečaju je sodelovalo 68 oglasov – ni bilo mogoče spregledati tudi številnih drugih dobrih idej. Žirija je zato podelila še enajst praktičnih Gorenjevih nagrad za najboljše v kategorijah: najboljši animirani oglas, najbolj romantičen oglas, oglas z najbolj talentiranimi igralci, oglas z najboljšimi posebnimi efekti, najbolj barvit oglas, najboljši družinski oglas, najbolj dinamičen oglas, najbolj melanholičen oglas, najbolj seksi oglas, oglas z najbolj premeteno vsebino ter najbolj akcijski oglas.

Posnetke zmagovalnih oglasov najdete na spletni strani www.go-design.si.