Kako doseči, da bi otroci jedli zdravo - Gorenje
zapri
...

Kako doseči, da bi otroci jedli zdravo

DRUŽINA
6. 2. 2017

Otroci imajo radi nezdravo hrano. Ta pa je privlačna tudi za odrasle. Razlogov je več, na primer priročnost, cena in okus. Še posebej slastna je takšna hrana otrokom. Vendar pa vsi vemo, da lahko nezdrava hrana povzroča težave, kot so debelost in bolezni.

Torej je zdravo prehranjevanje izjemno pomembno. Otroci bi morali vsak dan jesti zdravo in hranljivo hrano. Če jim zelenjava ne diši najbolj, jo poskušajte na skrivaj vključiti v njihove najljubše prigrizke ali pa poiščite druge načine za zabavno pripravo zdrave hrane. V nadaljevanju navajamo nekaj preprostih predlogov za uporabo zelenjave na zanimiv način.

Likovna umetnost na krožniku

Pomembni vitamini za vso družino

Vitamini uravnavajo biokemijske procese, kot so presnova, obnova celic, prebava in oskrba krvi s kisikom, s čimer omogočajo učinkovito delovanje telesa. V nadaljevanju je predstavljen uporaben seznam vitaminov, navedeno pa je tudi, kakšna je njihova vloga v telesu.

VITAMINI VIRI VLOGA
A Ribe, jajca, brokoli, paprika, špinača. Za dober vid, zdravo kožo in odpornost, ki je potrebna za rast kosti in zob.
B1 Kvas, pšenični kalčki, svinjina, oreščki, semena, polnozrnata živila, stročnice, morska hrana. Dober za možgane, delovanje živčevja in srce.
B2 Pšenični kalčki, meso, soja, jajca, zelenjava, mleko, sir. Ključnega pomena za rast, zdravo kožo in usta.
B3 Mleko, govedina in jagnjetina, ribe, arašidi, fižol, jetrca. Dober za zdravo kožo, živčni sistem in prebavila.
B6 Piščančje prsi, banane, jajca, suhi fižol, oreščki, ribe. Pomaga pri tvorbi rdečih krvnih celic.
B12 Perutnina, jajca, lupinarji, meso, mleko, jogurt. Ohranja zdravo živčevje.
C Agrumi, jagode, kivi, papaja, črni ribez, paradižnik, melona, krompir, paprika. Dober za zdrave dlesni, zobe in vezivno tkivo. Krepi imunski sistem.
D Ribje olje, mastne ribe, maslo in margarina, mleko, jajca. Pomaga pri razvoju kosti in zob.
E Rastlinska olja, olje pšeničnih kalčkov, polnozrnati kruh, jajčni rumenjak, zelena zelenjava, oreščki. Vsebuje antioksidante in ščiti celične stene.
K Zelena zelenjava, soja, olja, jogurt. Nujen za strjevanje krvi.

Varuhi vitaminov: hladilniki IonGeneration

Hladilniki so središče vsake kuhinje. Njihovo poslanstvo je preprosto – poskrbeti, da vam je najljubša hrana vedno na voljo. Hladilniki IonGeneration iz Gorenja z različnimi pametnimi tehnologijami posnemajo pogoje, podobne tistim, ki so v naravi, in s tem ohranjajo hrano svežo, okusno in polno življenjsko pomembnih vitaminov.

 

Preberite tudi: