zapri
...

Gorenje Ora ïto White

Kolekcija Gorenje Ora ïto White: inspiracija svetlobe

Simplexity. Preprosto in hkrati kompleksno. Ko je vse odvečno odstranjeno in ostane le še prečiščeno. Iz enostavnih oblik, ki nas obdajajo, nastane futuristična kuhinja za danes, jutri, pojutrišnjem. V preprostih linijah se zrcalijo obrisi prihodnosti. Vizija, ki je postala realnost. Bela. V jeziku oblikovalca: Le blanc! V njej je vsa svetloba sveta. V njeni čistosti in enostavnosti je opazen vsak detajl. V povezavi z belo dobi oblika poseben pomen. Svetloba, ki nastane z združevanjem vseh barv, ne dopušča napak. Zato so aparati posebne kolekcije Gorenje Ora ïto odeti v belino. Tu ni nič odveč, tu vse služi svojemu namenu, tu vse razvaja pogled s svetlobo in dotik s premišljeno učinkovitostjo. V kuhinji beline se lahko vsakdo izrazi čisto po svoje. Kdor misli v barvah, izbere belo okolje. Šele v takšnem prostoru je mogoče doživeti vso barvitost okusov in vonjev, resničnosti in domišljije. V takšni kuhinji je mogoče sanjati v vseh barvah. Z magično močjo svetlobe! Ker mislimo v barvah, prisegamo na belo.

Mislimo v barvah. Prisegamo na belo!

Gorenje, eden vodilnih evropskih proizvajalcev gospodinjskih aparatov, združuje najnovejšo tehnologijo z odličnim in prepoznavnim oblikovanjem ter vrhunsko kakovostjo. V želji, da postane najbolj inovativen, v oblikovanje usmerjen ustvarjalec izdelkov za dom na svetu, Gorenje osvaja z izvirnostjo, tehnološkimi presežki, prefinjeno eleganco svojih izdelkov in ekološko ozaveščenostjo.

Da bi bili oblikovno dovršeni gospodinjski aparati dostopni širokemu krogu ljudi, se je Gorenje povezalo z mladim francoskim oblikovalcemOra ïtom. Rezultat tega sodelovanja sta Kolekciji Gorenje Ora ïto. Prva v črni barvi, druga v beli, z magično močjo svetlobe.

Ora ïto: uporni ljubitelj bele barve

Za blagovno znamko Ora ïto se skriva ustvarjalen mlad francoski oblikovalec, ki se je s svojimi drznimi idejami bliskovito povzpel v sam vrh svetovnega oblikovanja. Na začetku ustvarjanja je oblikovalske ideje za virtualne izdelke, podpisane z uveljavljenimi blagovnimi znamkami, objavljal na svoji spletni strani. Ljudje so mu začeli pošiljati naročila za izdelke, ki v resnici sploh niso obstajali. Velika podjetja, kot so Louis Vuitton, Swatch, Nike, Gucci, Apple in Levi's, bi predrznega oblikovalca Ora-Ïta lahko tožila. Vendar so jih njegova dela navdušila in so ga raje najela.

Galerija